Відкрита вакансія " Помічник керівника". 8 000 грн
Фильтр
Украина
Искать по выбранной стране
Искать по выбранной стране
  • Винницкая область
  • Волынская область
  • Днепропетровская область
  • Донецкая область
  • Житомирская область
  • Закарпатская область
  • Запорожская область
  • Ивано-Франковская область
  • Киевская область
  • Кировоградская область
  • Крым
  • Луганская область
  • Львовская область
  • Николаевская область
  • Одесская область
  • Полтавская область
  • Ровенская область
  • Сумская область
  • Тернопольская область
  • Харьковская область
  • Херсонская область
  • Хмельницкая область
  • Черкасская область
  • Черниговская область
  • Черновицкая область
Кировоградская область
Искать по выбранному региону
Искать по выбранному региону
  • Александрия
  • Бобринец
  • Власовка
  • Гайворон
  • Долинская
  • Знаменка
  • Кропивницкий
  • Малая Виска
  • Новая Прага
  • Новоархангельск
  • Новое
  • Новомиргород
  • Новоукраинка
  • Петрово
  • Помошная
  • Светловодск
  • Смолино

Відкрита вакансія " Помічник керівника".

№3998269
Создано: 24 сентября
Тип работы: Постоянная работа 
Тип занятости: Работа на полную ставку 
АМС БУД спеціалізується на будівництві швидко монтованих будівель з металоконструкцій, реконструкції та ремонтах бюджетних і комерційних об’єктів. У зв’язку з розширенням виробництва та штату співробітників ми знаходимось у пошуку помічника керівника для нашої команди.
Умови праці:
Формат роботи: віддалений, можливість працювати з будь-якого міста.
Графік роботи: понеділок – п’ятниця, з 9:00 до 18:00 (гнучкий графік за домовленістю).
Заробітна плата: конкурентна, залежить від досвіду + бонуси за успішне виконання ключових завдань.
Технічне забезпечення: ми надамо всі необхідні інструменти для ефективної роботи (доступ до корпоративних систем, програмне забезпечення).
Можливості розвитку: навчання за рахунок компанії, участь у внутрішніх проектах та можливість кар'єрного зростання.
Обов'язки:
Ведення графіка керівника, організація його онлайн-зустрічей та дзвінків.
Підготовка звітів, презентацій, ділових документів.
Координація листування з партнерами та клієнтами.
Організація відряджень та заходів у віддаленому форматі (вебінари, конференції).
Ведення ділової переписки, робота з CRM-системами.
Забезпечення ефективного документообігу та допомога у вирішенні щоденних завдань керівника.
Вимоги:
Досвід роботи на аналогічній посаді (від 1 року).
Впевнений користувач інструментів Google Workspace (Google Docs, Sheets, Calendar) та CRM-систем.
Високий рівень самоорганізації та вміння працювати самостійно в багатозадачному режимі.
Відмінні комунікаційні навички та здатність працювати онлайн у команді.
Вміння швидко адаптуватися до нових умов та виконувати завдання з мінімальним контролем.

Контактні дані:
Якщо Ви відповідаєте вимогам та бажаєте приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме на електронну адресу [email protected] .
Ми очікуємо саме на Вас!
№3998269
Создано: 24 сентября
Діана
Был онлайн 24 сентября 10:14
Зарегистрируйтесь или авторизуйтесь чтобы оставить комментарий.
Діана
Был онлайн 24 сентября 10:14
Вы хотите, чтобы больше людей увидели это объявление?
Продвинуть предложение
Наверх
google.com, pub-2964582733874324, DIRECT, f08c47fec0942fa0