Кондиціонери: як вибрати правильний кондиціонер - 4 кроки

Для дому та квартири підходять кондиціонери побутового призначення, для офісів, виробничих приміщень, магазинів — використовують напівпромислове та промислове обладнання. Зрозуміло що, хорошими будуть ті кондиціонери виробник яких має хорошу репутацію, і ціна яких виправдана.

Не намагайтеся придбати кондиціонер якомога дешевше, ціна визначає якість, сперечатися з цим — неможливо!

Отже, Ви Замовник і хочете купити кондиціонер в своєму місті. Перше, з чим Ви неминуче зіткнетеся, буде величезна кількість пропозицій від величезної кількості маленьких, середніх і великих кліматичних фірм, які продають кондиціонери. Пропозиції скрізь — в газетах, в журналах, на телебаченні та в Інтернеті. Як вибрати і у кого купити?

Найнадійнішим способом купити такий потрібний в спеку пристрій, це скористатися рекомендацією своїх знайомих, друзів, колег, кому вже ставили кондиціонер. Але що робити, якщо рекомендації погані або їх взагалі немає?

Перший крок. Вибір необхідної холодильної потужності спліт-системи. Для того, щоб кондиціонер влаштовував Вас, мало просто його купити, потрібно провесті розрахунок оптимальної потужності, враховуючи всі особлівості приміщення та умови експлуатації, такі як:

* Метраж і висота приміщення.

* При якій граничній температурі зовнішнього повітря має працювати обладнання; яку температуру потрібно підтримувати в приміщенні, в якому буде працювати ваш кондиціонер (припустимо Ви хочете, щоб при + 32 С за вікном у Вас в кімнаті була комфортна для Вас +20 С і не вище — Вам варто про це зауважити).

* Наявність вікон, їх метраж, тип вікон, чи є жалюзі або штори.

* Сторони світу (напевно, Ви вже звернули увагу, що в приміщенні, яке виходить стіною і вікнами на північ не так жарко, як в такому ж, але що стіною і вікнами виходить на південь)

* Наявність тепловиділяючого обладнання (якщо у вас в кімнаті стоїть холодильник, телевізор, комп'ютер то ці пристрої виділяють деяку кількість тепла).

* Розрахункова кількість людей в приміщенні (якщо у Вас досить часто бувають дружні зустрічі у вітальні в спекотні серпневі дні і Ви хочете, щоб вони проходили в прохолодному приміщенні, про таку кількість так само необхідно повідомити консультанту).

* Конструктив приміщення і поверховість (мається на увазі тип стін — бетон, цегла та ін., а також його товщина, чи є теплоізоляція фасаду, чи ні, чи є ще зверху поверхи або відразу дах).

Як це зробити? Адже Вам просто необхідно, щоб він якісно працював, і Ви не збираєтеся для цього ставати фахівцем з підбору холодильної техніки! В Інтернеті є розрахунок необхідної потужності кондиціонера. При розрахунку не варто забувати, що різні розрахункові програми завжди дають різні результати. Беріть середнє арифметичне. Але краще все ж довіритися фахівцям. Потрібно, зателефонувати в кліматичну компанію і попросити дати Вам телефонну консультацію.

Якщо консультант по телефону просто запитає Вас про кількість квадратних метрів приміщення і йому це досить для підбору, то наша порада Вам — в довіднику є і інші компанії, телефонуйте далі. Кінцевою відповіддю консультанта по телефону буде необхідна холодильна потужність, виражається вона в кіловатах (кВт). Що й треба було знайти!

Другий крок. Яку саме марку кондиціонера вибрати?

Для кожної людини, яка хоче купити якесь корисний пристрій, одним з важливих питань буде вартість цього задоволення.

Розділимо кондиціонери за вартістю на три категорії:

* Дешеві кондиціонери

* Середні кондиціонери

* Дорогі кондиціонери

та спробуємо проаналізувати їх за іншими ознаками і за призначенням.

Дешеві — в основному це спліт-системи вартістю в межах до 200 у.о. Не складно здогадатися, що роблять такі кондиціонери, як правило, в Китаї, на маловідомих заводах. Такі кондиціонери мають незаперечний плюс — вони дешеві. І якщо Ви готові до більш частого обслуговування кондиціонера, сторонніх запахів пластмаси, надмірного шуму і Вам зовсім не хочеться купувати дорогу систему, то на цьому варіанті можна зупинитися.

Варто вибрати кліматичну компанію, яка вже не перший рік займається продажем і, найголовніше при виборі такого кондиціонера, сервісом. Тобто, якщо Ви чітко знаєте, що у такої компанії є сервісна служба, є все для лагодження кондиціонера, вони дають гарантію (зазвичай 2 роки) на нормальну роботу, купуйте!

Середні за ціною — в основному це кондиціонери починаючи від 250 до 600 у.о. Такі кондиціонери, як правило, досить надійні. Майже всі кондиціонери забезпечені великим набором корисних функцій, як то таймер, режим сну та інші. Відсоток заводського браку присутній, але що в нашому світі ідеально і постійно? Гарантія на них від двох до п'яти років залежно від виробника. Якщо Вам просто необхідно на довгий час пристрій для охолодження повітря без особливих дорогих надмірностей, супер дизайну, сміливо зупиняйтеся на ньому. За якістю ці кондиціонери майже не поступаються дорогим — все відмінності полягають в спрощених системах захисту від неправильної експлуатації і трохи меншому терміні служби.

Якщо Ви не прагнете отримати найкраще, а просто практичні і хочете мати достатньо надійний кондиціонер з оптимальним співвідношенням ціна-якість, то найкращим вибором будуть кондиціонери середнього класу.

Дорогі кондиціонери — ціновий діапазон від 600 у.о. і вище. Carrier | Fujitsu | Hitachi | Mitsubishi Heavy | Panasonic | Toshiba | Daikin | Mitsubishi Electric. За ці гроші покупець отримує спліт-систему, що володіє наступними перевагами:

* Висока надійність і довговічність. Протягом гарантійного терміну заводські дефекти виявляються не більше, ніж у 0,1% техніки

* Мають «розумні» системи захисту від неправильної експлуатації. Вони забезпечені пристроями самодіагностики і захисту, які відключають систему при неправильній експлуатації, перевантаженні або в разі іншої небезпечної ситуації. В разі, якщо допустимо недбайливий офіс-менеджер буде намагатися включити спліт-систему взимку при мінус 20 за вікном на «погрітися», вона просто відключиться.

* Тиха робота

* Стійка робота в широкому температурному діапазоні (наприклад Daikin працює в діапазоні від — 30ºС, як опція, до + 45ºС).

* Сучасний дизайн і невеликі габарити.

Чому люди купують дорогі кондиціонери, якщо є середні за ціною?

Можна, в принципі, провести аналогію між кондиціонерами і машинами. І на ВАЗі можна їздити, але не з таким комфортом як на Мерседесі.

У будь-якому випадку при виборі виробника кондиціонера і який саме купити рішення приймати вам!

Третій крок. У кого купити кондиціонер? Ми вже визначилися з потужностю, яка нам необхідна і з маркою. Значить, лишилося знайти, власне, компанію, яка продасть нам потрібний пристрій, привезе його і змонтує. Звертаємо увагу на такі речі — культуру мови, грамотність консультації, здатність чітко Вам пояснити вартість монтажу у Вашомі місті. Можете поцікавитися принципом роботи спліт-системи, звідки береться охолоджене повітря — якщо менеджер не може Вам пояснити принцип роботи холодильного пристрою, то це дуже сумний факт. Вартість монтажу у різних компаній різна, і Вам, необізнаному в тонкості монтажу кліматичного обладнання, не варто забувати про те, що як систему кондиціонування змонтують, так вона і працювати буде.

Четвертий крок. Ви визначилися з ціною і місцем, де хочете купити спліт-систему — що далі? До Вас повинен приїхати фахівець і за місцем визначити спільно з Вами, де буде встановлюватися обладнання, і зорієнтувати Вас у кінцевій вартості монтажу залежно від його складності. Уважно поставтеся до питань і пропозицій менеджера з приводу розташування спліт-системи.

Терміни установки. Кожна кліматична компанія має графіки робіт, і, на жаль для Вас, Ви не єдиний Замовник, якому необхідно терміново встановити систему кондиціонування. Якщо Ви єдиний їх Замовник, то варто подумати, а що це за компанія? Нормальний термін монтажу від одного до трьох днів після оплати, буває і більше, якщо це розпал сезону, але не більше тижня. Вам призначать день, коли слід очікувати на приїзд монтажної бригади. Чітко попросіть передзвонити, якщо не вийде приїхати саме в цей день. Поважаюча себе компанія сама повинна це зробити.

При виборі правильної кліматичної компанії Ви можете керуватися простим відчуттям, що Вами, як клієнтом, дорожать. Не секрет, що метою діяльності будь-якої компанії є прибуток. Можна нескінченно довго розміщувати рекламу, заробляти на разових замовленнях, поблажливо ставиться до невеликих замовлень, але останнім часом все більше кліматичних компаній звертає увагу на європейський стиль роботи, щоб клієнт приходив ще і ще.

З урахуванням зростання тарифів на опалення частіше почали використовувати кондиціонери і для опалення приміщень. При не дуже сильних морозах це можливо і, найчастіше, дешевше центрального опалення. Але обов' язково потрібно уточнювати, чи зможе забезпечити обігрів той тип кондиціонера, який Вам пропонують.

У будь-якому випадку, бажаємо Вам зробити правильний вибір, отримати якісне обслуговування і устаткування. Звертайтесь до надійної компанії з продажу та встановленню кондиціонерів або ласкаво просимо в наш розділ з продажу кондиціонерів.

Назад в блог Следующая запись