Нацбанк повідомив, як власникам банківських карток не стати жертвою шахраїв

Національний Банк України дав кілька порад власникам платіжних карток щодо того, як не стати жертвою аферистів.

Власники платіжних карток повинні зберігати в таємниці особисту інформацію, реквізити даних карток та пароль для входу у веб-банкінг. Про це повідомляє прес-служба Національного банку України (НБУ) у відповідь на запит УНН.

«Держателі платіжних карток повинні бути уважними, ні в якому разі не розголошувати особисту інформацію та реквізити платіжних карток (строк її дії, код CVС2 / CVV2, ПІН-код), а також логін/пароль для входу до веб-банкінгу, одноразові паролі для проведення додаткової аутентифікації платежів або входу до веб-банкінгу», — докладніше розповідають в НБУ.

Також у Нацбанку нагадали, що жоден банк і ніяка служба не уповноважена дізнаватися дистанційно реквізити банківських карт.

Подібні телефонні дзвінки — прерогатива шахраїв.

Також працівники банків не запитують у клієнтів по телефону конфіденційну інформацію і не дзвонять з невідомих номерів.

У разі отримання таких дзвінків в НБУ радять звертатися до контакт-центру банку-емітента або до правоохоронних органів — кіберполіції.

«Найкращий спосіб запобігання і протидії таким злочинам — нікому не передавати платіжну картку, не розголошувати власних даних і реквізитів платіжної картки, не тримати ПІН-код поряд із платіжною карткою, а для розрахунків в мережі Інтернет — відкрити спеціальну «віртуальну картку», поповнювати її лише у разі потреби на суму, яку слід сплатити за покупку або замовлення товару чи послуги», — йдеться в повідомленні.

Додатково Нацбанк радить користуватися sms-інформуванням про зняття грошей з банківських карт та використовувати ліміти на проведення операцій з використанням банківських карт.

Назад в блог Следующая запись