АМС БУД — це українська будівельна компанія, що спеціалізується на проектуванні, будівництві та реконструкції житлових, комерційних і промислових об'єктів. Ми відомі своєю високою якістю робіт, використанням сучасних технологій та матеріалів, а також індивідуальним підходом до кожного проекту.
Ми прагнемо створювати довговічні, функціональні та естетичні об'єкти, дотримуючись високих стандартів якості та екологічності.
Що ми пропонуємо:
конкурентна та стабільна заробітна плата 8 000 - 20 000 грн. (залежно від обовʼязків).
розвиток професійних навичок та можливості карʼєрного зростання
дистанційна робота
стабільне та довгострокове працевлаштування
Обовʼязки:
Виконання різнопланових доручень керівника.
Організація та оптимізація робочого дня керівника:
Ведення календаря, планування зустрічей та заходів.
Координація співбесід та робочих дзвінків.
Проведення досліджень для виконання завдань.
Пошук кандидатів та внесення інформації до бази даних.
Управління завданнями в онлайн-системах.
Налаштування процесів, автоматизація нагадувань і звітності.
Ведення ділового листування та підтримка комунікації з партнерами.
Взаємодія з іншими відділами компанії.
Вимоги:
Впевнений користувач ПК, включаючи Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) та Google Workspace (Docs, Sheets, Calendar).
Висока організованість, увага до деталей та здатність до багатозадачності.
Стресостійкість, здатність залишатися спокійним у напружених умовах.
Розвинені комунікаційні навички, здатність працювати як з командою, так і з клієнтами.
Досвід роботи на аналогічній посаді бажаний, але не обов’язковий
Якщо ви готові приєднатися до нашої команди та відкриті до нових викликів, будемо раді отримати ваше резюме в Telegram @Snezha_0 або за номером тел. 098 481 09 26.