Помічник керівника 16 000 грн
Фільтр
Украина
Пошук по обраній країні
Пошук по обраній країні
  • Вінницька область
  • Волинська область
  • Дніпропетровська область
  • Донецька область
  • Житомирська область
  • Закарпатська область
  • Запорізька область
  • Івано-Франківська область
  • Київська область
  • Кіровоградська область
  • Крим
  • Луганська область
  • Львівська область
  • Миколаївська область
  • Одеська область
  • Полтавська область
  • Рівненська область
  • Сумська область
  • Тернопільська область
  • Харківська область
  • Херсонська область
  • Хмельницька область
  • Черкаська область
  • Чернігівська область
  • Чернівецька область
Харківська область
Шукати по обраному регіону
Шукати по обраному регіону
  • Балаклія
  • Барвінкове
  • Богодухів
  • Валки
  • Великий Бурлук
  • Вовчанськ
  • Високий
  • Дергачі
  • Зміїв
  • Ізюм
  • Красноград
  • Куп'янськ
  • Лозова
  • Люботин
  • Мерефа
  • Нова Водолага
  • Первомайський
  • Пісочин
  • Слобожанське
  • Солоницівка
  • Харків
  • Чугуїв

Помічник керівника

№4055932
Створено: Учора
Тип роботи: Постійна робота
Тип зайнятості: Робота на повну ставку
АМС БУД — це українська будівельна компанія, що спеціалізується на проектуванні, будівництві та реконструкції житлових, комерційних і промислових об'єктів. Ми відомі своєю високою якістю робіт, використанням сучасних технологій та матеріалів, а також індивідуальним підходом до кожного проекту.

Ми прагнемо створювати довговічні, функціональні та естетичні об'єкти, дотримуючись високих стандартів якості та екологічності.

Що ми пропонуємо:
конкурентна та стабільна заробітна плата 8 000 - 20 000 грн. (залежно від обовʼязків).
розвиток професійних навичок та можливості карʼєрного зростання

дистанційна робота

стабільне та довгострокове працевлаштування

Обовʼязки:
Виконання різнопланових доручень керівника.
Організація та оптимізація робочого дня керівника:
Ведення календаря, планування зустрічей та заходів.
Координація співбесід та робочих дзвінків.
Проведення досліджень для виконання завдань.
Пошук кандидатів та внесення інформації до бази даних.
Управління завданнями в онлайн-системах.
Налаштування процесів, автоматизація нагадувань і звітності.
Ведення ділового листування та підтримка комунікації з партнерами.
Взаємодія з іншими відділами компанії.

Вимоги:
Впевнений користувач ПК, включаючи Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) та Google Workspace (Docs, Sheets, Calendar).
Висока організованість, увага до деталей та здатність до багатозадачності.
Стресостійкість, здатність залишатися спокійним у напружених умовах.
Розвинені комунікаційні навички, здатність працювати як з командою, так і з клієнтами.
Досвід роботи на аналогічній посаді бажаний, але не обов’язковий

Якщо ви готові приєднатися до нашої команди та відкриті до нових викликів, будемо раді отримати ваше резюме в Telegram @Snezha_0 або за номером тел. 098 481 09 26.
№4055932
Створено: Учора
Сніжана
Був онлайн учора 13:44
16 000 грн
Написати Контакти
Сніжана
Був онлайн учора 13:44
Ви хочете, щоб більше людей побачили це оголошення?
Просувати оголошення
Догори