Офіс-менеджер, помічник керівника терміново! 24 000 грн
Фильтр
Украина
Искать по выбранной стране
Искать по выбранной стране
  • Винницкая область
  • Волынская область
  • Днепропетровская область
  • Донецкая область
  • Житомирская область
  • Закарпатская область
  • Запорожская область
  • Ивано-Франковская область
  • Киевская область
  • Кировоградская область
  • Крым
  • Луганская область
  • Львовская область
  • Николаевская область
  • Одесская область
  • Полтавская область
  • Ровенская область
  • Сумская область
  • Тернопольская область
  • Харьковская область
  • Херсонская область
  • Хмельницкая область
  • Черкасская область
  • Черниговская область
  • Черновицкая область
Киевская область
Искать по выбранному региону
Искать по выбранному региону
  • Барышевка
  • Белая Церковь
  • Березань
  • Богуслав
  • Борисполь
  • Бородянка
  • Боярка
  • Бровары
  • Буча
  • Васильков
  • Вишнёвое
  • Володарка
  • Вышгород
  • Глеваха
  • Гостомель
  • Иванков
  • Ирпень
  • Кагарлык
  • Киев
  • Коцюбинское
  • Макаров
  • Мироновка
  • Обухов
  • Переяслав-Хмельницький
  • Припять
  • Ракитное
  • Ржищев
  • Сквира
  • Славутич
  • Тараща
  • Тетиев
  • Узин
  • Украинка
  • Фастов
  • Чернобыль
  • Яготин

Офіс-менеджер, помічник керівника терміново!

№3895174
Создано: 13 марта
Тип работы: Постоянная работа 
Тип занятости: Работа на полную ставку 
Ми, компанія "Урсов І.В., ФОП", запрошуємо вас приєднатися до нашої команди на посаду Помічника керівника. Ми спеціалізуємося на наданні послуг у сфері аутсорсингу та бухгалтерії, і маємо широкий клієнтський портфель.
Як помічник керівника, ви будете працювати безпосередньо з керівником компанії та його командою, сприяючи їхній ефективності та успішному виконанню завдань. Ваші основні обов'язки будуть включати:
1. Організаційні питання: планування зустрічей, збору інформації, підготовки матеріалів для засідань, координацію роботи команди.
2. Підтримка керівництва: виконання завдань на запит керівника, підготовка звітів та презентацій, організація поїздок та подорожей.
3. Комунікація: забезпечення зв'язку між керівництвом та різними відділами компанії, а також зовнішніми контрагентами.
4. Аналіз та документування: збір та аналіз інформації, складання звітів, створення документації та презентацій.
5. Організація робочого простору: підтримка порядку в офісі, управління офісними та побутовими запасами.
Вимоги до кандидатів:
1. Вища освіта в галузі менеджменту або суміжній сфері.
2. Відмінні організаційні та комунікаційні навички.
3. Вміння працювати в команді та впоратися зі стресовими ситуаціями.
4. Висока відповідальність, пунктуальність та уважність до деталей.
5. Вміння ефективно використовувати комп'ютер та програми офісного пакету.
6. Знання англійської мови на рівні Intermediate буде перевагою.
Ми пропонуємо:
1. Конкурентну заробітну плату, залежно від кваліфікації та досвіду.
2. Повний робочий день з можливістю гнучкого розкладу.
3. Зручне розташування офісу у центрі міста.
4. Молодий та дружній колектив.
№3895174
Создано: 13 марта
Наталія
Был онлайн 16 марта 06:02
Зарегистрируйтесь или авторизуйтесь чтобы оставить комментарий.
24 000 грн
Написать Контакты
Наталія
Был онлайн 16 марта 06:02
Вы хотите, чтобы больше людей увидели это объявление?
Продвинуть объявление
google.com, pub-2964582733874324, DIRECT, f08c47fec0942fa0