Офіс-менеджер, помічник керівника терміново! 27 000 грн
Фільтр
Украина
Пошук по обраній країні
Пошук по обраній країні
  • Вінницька область
  • Волинська область
  • Дніпропетровська область
  • Донецька область
  • Житомирська область
  • Закарпатська область
  • Запорізька область
  • Івано-Франківська область
  • Київська область
  • Кіровоградська область
  • Крим
  • Луганська область
  • Львівська область
  • Миколаївська область
  • Одеська область
  • Полтавська область
  • Рівненська область
  • Сумська область
  • Тернопільська область
  • Харківська область
  • Херсонська область
  • Хмельницька область
  • Черкаська область
  • Чернігівська область
  • Чернівецька область
Київська область
Шукати по обраному регіону
Шукати по обраному регіону
  • Баришівка
  • Біла Церква
  • Березань
  • Богуслав
  • Бориспіль
  • Бородянка
  • Боярка
  • Бровари
  • Буча
  • Васильків
  • Вишневе
  • Володарка
  • Вишгород
  • Глеваха
  • Гостомель
  • Іванків
  • Ірпінь
  • Кагарлик
  • Київ
  • Коцюбинське
  • Макарів
  • Миронівка
  • Обухів
  • Переяслав-Хмельницкий
  • Прип'ять
  • Рокитне
  • Ржищів
  • Сквира
  • Славутич
  • Тараща
  • Тетіїв
  • Узин
  • Українка
  • Фастів
  • Чорнобиль
  • Яготин

Офіс-менеджер, помічник керівника терміново!

№3895174
Створено: 13 березня
Офіс-менеджер, помічник керівника терміново! Київ - зображення 1
Тип роботи: Постійна робота
Тип зайнятості: Робота на повну ставку
Ми, компанія "Урсов І.В., ФОП", запрошуємо вас приєднатися до нашої команди на посаду Помічника керівника. Ми спеціалізуємося на наданні послуг у сфері аутсорсингу та бухгалтерії, і маємо широкий клієнтський портфель.
Як помічник керівника, ви будете працювати безпосередньо з керівником компанії та його командою, сприяючи їхній ефективності та успішному виконанню завдань. Ваші основні обов'язки будуть включати:
1. Організаційні питання: планування зустрічей, збору інформації, підготовки матеріалів для засідань, координацію роботи команди.
2. Підтримка керівництва: виконання завдань на запит керівника, підготовка звітів та презентацій, організація поїздок та подорожей.
3. Комунікація: забезпечення зв'язку між керівництвом та різними відділами компанії, а також зовнішніми контрагентами.
4. Аналіз та документування: збір та аналіз інформації, складання звітів, створення документації та презентацій.
5. Організація робочого простору: підтримка порядку в офісі, управління офісними та побутовими запасами.
Вимоги до кандидатів:
1. Вища освіта в галузі менеджменту або суміжній сфері.
2. Відмінні організаційні та комунікаційні навички.
3. Вміння працювати в команді та впоратися зі стресовими ситуаціями.
4. Висока відповідальність, пунктуальність та уважність до деталей.
5. Вміння ефективно використовувати комп'ютер та програми офісного пакету.
6. Знання англійської мови на рівні Intermediate буде перевагою.
Ми пропонуємо:
1. Конкурентну заробітну плату, залежно від кваліфікації та досвіду.
2. Повний робочий день з можливістю гнучкого розкладу.
3. Зручне розташування офісу у центрі міста.
4. Молодий та дружній колектив.
№3895174
Створено: 13 березня
Наталія
Був онлайн 18 вересня 07:57
27 000 грн
Написати Контакти
Наталія
Був онлайн 18 вересня 07:57
Ви хочете, щоб більше людей побачили це оголошення?
Просувати оголошення
Догори