Національний Банк України дав кілька порад власникам платіжних карток щодо того, як не стати жертвою аферистів.
Власники платіжних карток повинні зберігати в таємниці особисту інформацію, реквізити даних карток та пароль для входу у веб-банкінг. Про це повідомляє прес-служба Національного банку України (НБУ) у відповідь на запит УНН.
«Держателі платіжних карток повинні бути уважними, ні в якому разі не розголошувати особисту інформацію та реквізити платіжних карток (строк її дії, код CVС2 / CVV2, ПІН-код), а також логін/пароль для входу до веб-банкінгу, одноразові паролі для проведення додаткової аутентифікації платежів або входу до веб-банкінгу», — докладніше розповідають в НБУ.
Також у Нацбанку нагадали, що жоден банк і ніяка служба не уповноважена дізнаватися дистанційно реквізити банківських карт.
Подібні телефонні дзвінки — прерогатива шахраїв.
Також працівники банків не запитують у клієнтів по телефону конфіденційну інформацію і не дзвонять з невідомих номерів.
У разі отримання таких дзвінків в НБУ радять звертатися до контакт-центру банку-емітента або до правоохоронних органів — кіберполіції.
«Найкращий спосіб запобігання і протидії таким злочинам — нікому не передавати платіжну картку, не розголошувати власних даних і реквізитів платіжної картки, не тримати ПІН-код поряд із платіжною карткою, а для розрахунків в мережі Інтернет — відкрити спеціальну «віртуальну картку», поповнювати її лише у разі потреби на суму, яку слід сплатити за покупку або замовлення товару чи послуги», — йдеться в повідомленні.
Додатково Нацбанк радить користуватися sms-інформуванням про зняття грошей з банківських карт та використовувати ліміти на проведення операцій з використанням банківських карт.